redaction

Via deze link krijgt u toegang tot het extranet van Ubiqus. Dit beveiligde platform is 7 dagen per week en 24 uur per dag toegankelijk en is verbonden met onze projectbeheersoftware. Met uw klantenaccount kunt u:

  • uw aanvragen meteen in ons systeem invoeren, zodat we u nog vlotter en sneller kunnen helpen;
  • uiterst vertrouwelijke bestanden overmaken die u liever niet via e-mail verzendt en nadien de vertalingen downloaden zonder dat er e-mail aan te pas komt;
  • op elk moment de status bekijken van uw bestelling in ons systeem;
  • de lijst van al uw bestellingen raadplegen tot 5 jaar na levering (alleen als u de ontvanger was), inclusief de bronteksten en vertalingen;
  • al onze oude facturen inkijken (op aanvraag);
  • uw gegevens bijwerken;
  • een score geven aan het geleverde werk.

Om van al deze functies gebruik te kunnen maken hebt u een persoonlijke gebruikersnaam nodig, die bestaat uit uw e-mailadres en een wachtwoord. Dit wachtwoord kunt u eenvoudig via e-mail aanvragen bij een van onze projectmanagers.

Het is mogelijk om één enkele gebruikersnaam voor u en uw collega’s aan te vragen. U vermeldt dat het best duidelijk bij de aanvraag.

Wij staan tot uw beschikking als u vragen hebt over het gebruik van ons extranet. Aarzel niet om met ons contact op te nemen op het nummer +32 2 725 23 70.

Tot gauw op ons extranet!